Medewerker Sales Support

Medewerker Sales Support (vacaturenummer 2021.0205 MM)

Direct solliciteren?

Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Salaris: € 2.500,00 – € 3.300,00 /maand (o.b.v.)
Locatie: Utrecht
Aantal uren: 32-40 uur per week

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioen
  • Vakantiegeld
  • Bonusregeling

Stuur je CV naar info@targetrecruiters.nl of neem contact op:

Contactpersoon: Maurice Schill
Telefoonnummer: 06 20 36 33 14

Spreekt een veelzijdige functie binnen een compact team jou aan? Heb jij een passie voor klanten en toevallig ook voor koken?

Wij zijn dringend op zoek naar een medewerker Office Support.

Onze opdrachtgever lanceerde 50 jaar geleden de Foodprocessor en veranderde daarmee de manier van koken voor horeca- en hobbykoks. Inmiddels is het assortiment uitgebreid tot een veelzijdige selectie van huishoudelijke apparaten voor de keuken. Zij bedienen met een team van 7 medewerkers vrijwel alle grote (non-) food retailers en horecagrossiers in Nederland.

Jouw taken als medewerker Office Support bestaan uit:

– Verkoop: Verwerken van allerlei orders (invoer, bevestiging, facturatie)
– Logistiek: Leveringen aanmelden bij onze klanten
– Planning: extern magazijn aansturen, vervoerders en fabrikanten
– Klantenservice mail en telefoon: B2B en B2C vragen afhandelen op het gebied van levertijden, manco’s etc.
– Support: praktische ondersteuning aan de salesmanager
– Administratie: verwerken van retouren, reparatiebonnen en eenvoudige boekhoudkundige handelingen (bank, retouren, betalingen, voorraad administratie)

Wat maakt deze baan zo interessant?
Ze hebben een compact team met de bijbehorende persoonlijke benadering. Het compacte team zorgt er tevens voor dat je in aanraking komt met alle facetten van het bedrijf. Dit maakt de functie erg veelzijdig. Er is dus ruimte voor eigen inbreng en je levert een zeer concrete bijdrage aan het succes van het bedrijf. De producten bevinden zich in het topsegment. Medio juni 2019 zijn zij verhuisd naar een nieuw kantoor inclusief demonstratieruimte. Ze durven te zeggen een hele gave werkplek midden in het Werkspoorkwartier in Utrecht welke tevens op loopafstand is van treinstation Utrecht Zuilen. De maandelijkse bedrijfsborrel en het jaarlijks personeelsuitje versterken het teamgevoel.

Wie ben jij?
– Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
– Kennis van Microsoft Office (Outlook, Word en Excel)
– Ervaring met Exact Globe!
– Goede beheersing van Excel, inclusief draaitabellen
– Kennis van en ervaring met data uitwisselingssystemen in retail (o.a. edi)
– Ervaring in soortgelijke business in retail of B2B
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse spreek- en schrijfvaardigheid
– Beheersing van de Engelse spreek- en schrijfvaardigheid
– Klantgericht, Enthousiast, analytisch, nauwkeurig, stressbestendig
– Tot 32-40 uur per week beschikbaar
– Woonachtig in de directe omgeving van Utrecht (max 30 min reisafstand door2door)

Wat bieden zij?
– Full time job, part time is bespreekbaar
– Reiskostenvergoeding
– Goede secondaire arbeidsvoorwaarden waaronder een bonusregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 40-urige werkweek) en een pensioenregeling
– Een uitdagende zelfstandige baan waarin geen enkele dag hetzelfde is
– Een collegiale, informele sfeer en korte lijnen
– Het kantoor is zowel met de auto (gratis parkeren) als met het openbaar vervoer goed bereikbaar
– Salarisindicatie € 2.500,00 – € 3300,00 FT afhankelijk van ervaring en opleiding

Ben je geïnteresseerd geraakt en herken jij jezelf in bovenstaand functieprofiel?

Solliciteer direct
Stuur je CV naar info@targetrecruiters.nl of neem contact op:
Contactpersoon: Maurice Schill – Telefoonnummer: 06 20 36 33 14

Jouw nieuwe sales(job) is ons target!

Neem contact met ons op via info@targetrecruiters.nl of bel naar 06-20363314
Contact

%d bloggers liken dit: