Customer Support Professional Zwolle, Utrecht, Delft en Eindhoven

Customer Support Professional Zwolle, Utrecht, Delft en Eindhoven (vacaturenummer 2021.1107)

Direct solliciteren?

Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Salaris: € 2.250,00 – € 2.600,00 /maand
Een dertiende maand, 27 vakantiedagen, loyaliteitsdagen en 3 CSR dagen

Locatie: Zwolle, Utrecht, Delft en Eindhoven

Stuur je CV naar info@targetrecruiters.nl of neem contact op:

Contactpersoon: Maurice Schill
Telefoonnummer: 06 20 36 33 14

Elke klant tevredenstellen met de juiste hulp voor zijn of haar vraag? Daar kom jij als Customer Support Professional graag je bed voor uit. Bij deze organisatie denk je mee en zie je jouw goede ideeën werkelijkheid worden. En waar je carrière eindigt? Dat heb je zelf in de hand. De doorgroeimogelijkheden zijn ongekend. 1.850 ondernemende collega’s gingen je al voor. Doe je mee?

Dit = de baan die jij ambieert
Elke dag de meest uiteenlopende oplossingen vinden voor supportkwesties van klanten. Dagelijks krijg je te maken met vragen en uitdagingen met betrekking tot onze software, uiteenlopend van het gebruik tot aan de techniek. Je achterhaalt de behoefte van de klant en met jouw servicegerichte instelling help je de klant. Weer een tevreden klant. En dat is nog niet alles. Op jou kunnen ze bouwen zodra je als Customer Support Professional:

  • Binnenkomende webvragen, chat- en telefoongesprekken beantwoordt.
  • Vastlegt hoe je tot werkende oplossingen bent gekomen.
  • Jouw verrassende ideeën deelt waarmee ze serviceprocessen kunnen verbeteren.
  • Klanten adviseert over nieuwe, innovatieve softwareoplossingen.
  • Elke dag nieuwe dingen ontdekt.

Dit = jouw team
Jij sluit je aan bij de ruim 80 collega’s van de supportafdeling van het team Customer Success. Zij staan bekend om hun service, kwaliteitsbewustzijn en hun goede samenwerking. Hulp vragen als het moet en hulp aanbieden als het kan, dát zit in hun DNA. Ze kennen weinig vooraf uitgestippelde paden, waardoor je veel ruimte krijgt om je eigen weg te kiezen.

De supportafdeling werkt snel en doortastend en zet service aan de klant centraal. De afdeling staat dan ook bekend als hét kenniscentrum van de organisatie. Op dit moment werken de meeste collega’s vanuit huis en ondanks het werken op afstand voelt het nog steeds als een écht team.  De belangrijkste verantwoordelijkheden van de afdeling zijn:

  • Binnenkomende storingen oplossen.
  • Klanten adequaat helpen bij systeemvragen.
  • Procesverbeteringen aandragen.


Dit = wat jouw toekomstige collega zegt

“Dit is een bedrijf _met_ veel carrièremogelijkheden. Als je duidelijk bent over je ambities, _kan er veel.”_

Dit = wat je meebrengt
Hier mag je jezelf zijn en ze ontdekken graag waarin jij je onderscheidt. Voor de functie customer support professional is het wel handig als je over een dosis logica beschikt. En liefst ook oplossingsgericht en onafhankelijk bent. Bovendien breng je mee:

  • Een MBO+/ HBO werk- en -denkniveau.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Luistervaardigheden waar zelfs een vink nog iets van kan leren.
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar tijdens kantooruren.


Dit = wat je krijgt

Bij deze organisatie werken ze hard. En daar staat wel iets tegenover. De balans tussen inspanning en ontspanning vinden ze zeer belangrijk. Zo kun je je, als straks alles weer bij het oude is, in het zweet werken in de gym op kantoor. Of een rustmoment pakken aan de koffiebar. Even je hoofd leegmaken en je daarna weer met nieuwe energie op je dagtaken storten. En uiteraard is dat niet alles. Als customer support professional kun je, op basis van 32-40 uur per week, ook rekenen op een:

  • Organisatie die je de ruimte geeft om je ambities waar te maken;
  • De beste training en coaching om je op persoonlijk en professioneel vlak te ontwikkelen;
  • Gedreven en ambitieuze collega’s met oog voor elkaar en passie voor IT & techniek;
  • Een dertiende maand;
  • 27 vakantiedagen
  • Loyaliteitsdagen, hier bouw je per jaar één loyaliteitsdag op (dat wil zeggen dat je per volledig jaar in dienst één extra dag verlof ontvangt met een max van 5 extra dagen);
  • 3 CSR dagen, deze dagen kan jij in overleg besteden aan een goed doel naar eigen keuze;
  • Een vakantietoeslag van 8%;
  • Een goede pensioenopbouw;
  • Een virtuele fitnessruimte om alle energie en adrenaline een uitlaatklep te geven;
  • Standplaats in Delft, Eindhoven, Utrecht of Zwolle.


Dit = waarom je niet langer moet wachten

Als iets goed voelt = uitstellen onnodig. Laat ons zo snel mogelijk weten waarom jij exact de juiste customer support professional bent. Hoe stel jij elke klant tevreden met de juiste hulp voor zijn of haar vraag?

Dit = de sollicitatieprocedure

  • Zien ze voldoende raakvlakken op basis van jouw CV en motivatie? Dan nodigen ze je meteen uit voor een eerste kennismaking met team leads.
  • Het tweede onderdeel is het maken van een online assessment.
  • Na het assessment volgt een tweede gesprek, waarna ze je direct laten weten of zij jou een aanbieding doen!

 

Dit = de organisatie
Ze zijn leider in de internationale markt voor zakelijke en financiële software. Begonnen in 1984 en nu actief in meer dan 100 landen. Wat dit bedrijf kenmerkt? Ze combineren de energie van een startup met de voordelen van een multinational. Met als doel de creatie van de beste bedrijfssoftware met de innovatiefste softwareoplossingen. Daar maken meer dan 500.000 ondernemers en accountants dagelijks dankbaar gebruik van.

Als werkgever nemen ze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Omdat ze dat belangrijk vinden én er oprecht in geloven. Zo denken ze groen bij alles wat ze doen. Bijvoorbeeld door papierverbruik te verminderen, digitaal werken te stimuleren en zo min mogelijk per vliegtuig en auto te reizen. Ook steunen ze medewerkers die een bijdrage willen leveren aan de (lokale) gemeenschap. En hier staan ze voor een omgeving waarin iedereen prettig kan werken, ongeacht nationali

Jouw nieuwe sales(job) is ons target!

Neem contact met ons op via info@targetrecruiters.nl of bel naar 06-20363314
Contact
%d bloggers liken dit: