Breda
Mbo/Hbo
32 tot 40 uur
2.000 tot 3.000
Als Customer Support Employee ben je verantwoordelijk voor de juiste en volledige terugkoppeling van vragen vanuit onze klanten. Je bent absoluut geen callcenter medewerker. Nee, jij neemt vanuit jouw kennis en kunde klantvragen aan per telefoon en e- mail, onderhoudt het contact met de klant en stemt zo nodig af met de betrokken afdelingen. Jij bent een echte spil in het web. In geval van meer complexe cases, zoek je sparring met je leidinggevende. Je voert zelfstandige en uitvoerende taken uit naar de gestelde werkprocessen en systemen. Je kunt zelfstandig werken, bent proactief en oplossingsgericht. Jouw verantwoordelijkheid ligt niet enkel bij het telefonisch te woord staan van klanten, maar je bent in staat tot meer dan dat. Je bent analytisch, kunt snel schakelen tussen diverse stakeholders en zorgt daarmee voor een tevreden klant. Je voert onder andere opzeggingen, contractovernames en naamswijzigingen door.
Je bent een hands-on, representatieve en enthousiaste collega en bent op zoek naar een bedrijf waar je dagelijks het verschil voor (interne en externe) klanten kunt maken. Dit doe je door middel van de beleving die jij meegeeft. Jij zoekt steeds weer oplossingen voor steeds verschillende vragen. Je voorziet klanten van een correcte en volledige beantwoording van algemene vragen en zet klachten of disputen direct als escalatie door naar de teamleader. Je zorgt ervoor dat de klant geholpen is en zet die extra stap voor een tevreden gevoel en een volledige klantbeleving.
Bij deze organisatie staat je een uitdaging met verantwoordelijkheid en zelfstandigheid te wachten in een dynamische, inspirerende en groeiende organisatie. Zelf kun je het succes van jouw invulling bepalen! Je bent onderdeel van een groter geheel. De samenwerking over afdelingen heen ondersteun jij waar je kunt. Je bent daarnaast verantwoordelijk voor je eigen administratieve organisatie (mailbox, agenda). De nodige registratie/administratie houd je op orde. Dit doe je zonder moeite, daar je graag secuur werkt.
Jij neemt mee:
Jij bent op zoek naar:
Over de organisatie
Met diverse locaties in Nederland zorgt deze opdrachtgever voor het optimaliseren van de interne en externe document- en informatiestromen bij diverse klanten.
Zij verdiepen zich in de verschillende processen van organisaties op het gebied van document- en informatiestromen. Dit doen zij door het analyseren van de administratieve processen binnen de organisatie, het neerleggen van een propositie voor optimalisatie en natuurlijk door de uiteindelijke oplossing te managen.
Deze organisatie biedt een inspirerende en uitdagende werkomgeving waar succes vanuit samenwerking tussen afdelingen en de focus op kwaliteit en efficiëntie ontstaat. Successen vieren ze dan ook samen. Ze zijn ook gewoon een super gezellig team waarbinnen zij jou graag welkom heten. Waar ze vaak samen lunchen, bijpraten over het weekend. Waarbinnen ze los van onze samenwerking vanuit de jobs, oprecht geïnteresseerd zijn in elkaar.
Ze hebben ook een winnaarsmentaliteit en weten waar ze samen naartoe willen. Samen successen boeken en vanuit verbinding optimaliseren, om zo meer en meer klantgestuurd te ondernemen, is wat ze doen. Dat is ook wat ze vieren zodra ze stappen maken.
Je krijgt de ruimte om jouw functie naar deze visie en missie te vervullen. Om vanuit je eigen kracht waarde toe te voegen en de organisatie en specifiek de taken en verantwoordelijkheden vanuit jou en het team naar een steeds hoger niveau te tillen.
Solliciteren
Stuur je CV naar info@targetrecruiters.nl of neem contact op:
Contactpersoon: Maurice Schill
Telefoonnummer: 06 20 36 33 14